Koszyk: (pusty)
do kasy suma: 0,00 zł
Zwroty i reklamacje

W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

Reklamację możesz zgłosić mailem na adres info@ekolud.pl. W wiadomości prosimy zamieścić numer zamówienia, krótki opis reklamacyjny oraz zdjęcia reklamowanego produktu. Po otrzymaniu zgłoszenia postaramy się odpowiedzieć na nią w najkrótszym możliwym terminie. 

W jaki sposób mogę zwrócić zakupione produkty?

Produkty należy odesłać na adres: Delikatesy Ekolud, ul. Dębowa 54, 40-108 Katowice. Paczki, które zostaną wysłane do nas jako paczki za pobraniem nie zostaną odebrane. Pamiętaj, że jako sprzedawca nie mamy obowiązku przyjęcia zwrotu produktów które ulegają szybkiemu zepsuciu lub mają krótki termin przydatności do spożycia. Dotyczy to również rzeczy dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Szczegółowe informacje o zwrotach znajdują się w regulaminie (rozdział 8).

W razie wątpliwości czy dany produkt może zostać zwrócony prosimy o kontakt na adres e-mail: info@ekolud.pl

 

© Remedy Template by Maxsote
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl